Afrejse

Denne rejsedagbog foregår i Danmark og er en del af rejsen 'Rhodos 2012'.

Visninger 2032 gange

Hjemkomstdato 2012-07-15
Profil Henckels
Læs rejsebeskrivelsen: 'Rhodos 2012' Læs Rejsebeskrivelse

Så blev det endelig afrejsedag, og vi stod op kl 04:30...tidligt for nogen, men det er jo den tid jeg normalt står op på.

Vi kom alle godt op, og fik badet og gjort os klar. Vi pakkede bilen og kørte afsted kl 05:30...og ankom ca kl 6 i lufthavnsparkeringen.

Med bussen ind og checke ind...herefter ventede vi på at de åbnede for check ind af bagagen...og vupti, så var den afleveret.

Så skulle vi igennnem Security Check ingen problemer, og så skulle vi have morgenmad...pigerne var ikke til meget mad...lidt spænding måske, så vi smurte et par boller og tog med. Vi andre nød en crossaint og en the og chai latte fra Starbucks ( Herligt)

Der blev shoppet et par blade til turen og så var det op i flyet og afsted. Camilla og pigerne på den ene side, og jeg fik fornøjelse af Astrid og ? på den neden ide, to søde studerende fra Næstved...sjov tur i deres selskab.

Flyveturen gik fint, og vi fik, efter lidt ventetid, vores kufferter...og så afsted med bussen...vi var igen som sidst, de sidste der skulle af...ingen andre kender åbenbart "vores" fantastiske hotel.

Vi ankom til hotellet og blev budt så varmt velkommen af Panos og alle de andre...og de havde "vores" værelse klar...det vi boede på sidst gang...FEDT...just like coming home.

Efter en skøn tur i poolen - gæt hvem der var først i...så slappede vi lidt af og nød det fantastiske vejr.

Vi gik senere ned i byen for at spise og valgte restauranten på torvet, som vi kendte fra sidste gang...og genkendte et par af tjeneren...dejligt.

Vi gik vores sædvanlige tur langs vandet hjem, og så skulle der nydes EM fodbold finale ml Spanien og Italien på det store tv i baren: herlig kamp med Spanien som mestre efter de bankede Iatlien med 4-0

Så blev det senge tid og alle var trætte....Godnat....sgu dejligt at være tilbage på Rhodos.