Rejsedagbog, Torsdag 8/7 - RejseUniverset

Torsdag 8/7

Denne rejsedagbog foregår i Grækenland og er en del af rejsen 'Rhodos'.

Visninger 2049 gange

Profil Henckels
Læs rejsebeskrivelsen: 'Rhodos' Læs Rejsebeskrivelse

Print Print Rejsedagbogen: Torsdag 8/7

Tja, så blev det sørme torsdag...og det er lig med hjemrejsedag . Vi var så heldige at de kom og sagde at der var et andet værelse som var ledig, så vi kunne - mod betaling - have et værelse til kl 18.

Det takkede vi ja til, så vi kunne nyde dagen ved poolen og få den allersidste sol...og det var simpelthen hvad dagen gik med....vi startede med at pakke alle vores ting og sagerne, så vi kunne flytte værelse, og så stod den på bad, slappe af, frokost og igen en tur i poolen...

Vi udvekslede adresser med Christina og Henrik - dem skal vi bestemt se når vi alle er hjemme.

Vi spiste det sidste måltid - gik i bad og tog hjemrejsetøjet på. Vi nåede et spil Uno med Maria, Daniel, Christina og Henrik...inden de skulle til græsk aften på hotellet...og vi andre gik mod udgangen....øv øv.

Vi blev hentet af bussen, lidt forsinket, og så blev der samlet gæster op hele vejen ud mod lufthavnen...her gik det fint med at blive checket ind, og igennem security check...og så op og handle lidt guf og parfume...og pludselig blev vi kaldt ud....45 min tidligere end planlagt.

Vi havde en ok tur hjem - sidder sørme ikke så godt i sådan et fly...og landede kl 01.30. Vores kufferter kom faktisk hurtigt, og vi var så heldige at lufthavnsbussen holdte og ventede....afsted afsted mod vores bil...og så var det HJEMAD.

Vi kom fint hjem, og var alle i seng kl 4...jeg var den sidste som slukkede lyset.

Det var en PERFEKT ferie !