Rejsedagbog, søndag 27/6 - RejseUniverset

søndag 27/6

Denne rejsedagbog foregår i Grækenland og er en del af rejsen 'Rhodos'.

Visninger 2033 gange

Profil Henckels
Læs rejsebeskrivelsen: 'Rhodos' Læs Rejsebeskrivelse

Print Print Rejsedagbogen: søndag 27/6

Endnu en skøn feriedag på Rhodos. Vi sov igen længe (ved at blive en vane), og nød morgenmaden i baren...dette skal ikke misforståes, for det er samtidig restaurenten.

Herefter gik vi en lille tur for lige at se hvor det er vi bliver hentet tirsdag morgen hvor vi skal på tur til Lindos og Rhodos by....vi gik også til et større supermarked, men det var jo søndag og der var lukket.

Vi tilbragte hele dagen ved poolen, Sara mere nede i den end oppe...sikke en vandhund hun er. Det var skønt---27 c grader i skyggen og meget meget svag vind....HERLIGT.

Vi nød en dejlig frokost, og så kom der jo lige Tysland/England på skærmen i baren....herlig underholdning.

Efter fdbolden gik vi alle i bad og så gik turen ned til Ialisos by (10 min. gang fra hotellet)...vi gik langs stranden hvor der er masser af restaurenter og shops....herligt. Vi fandt en del af byen vi ikke havde set tidligere...masser af nye shops...Camilla og tøserne elsker det...og jeg kigger også på det hele.

Vi fandt en dejlig fortorvsrestaurent med 2 kæmpe skærme til Argentina/Mexico kampen...her fik vi dejlig aftensmad...og billigt var det også. Nadia og jeg fik spaghetti, Sara Chicken nuggets, og Camilla Chicken souvlaki.....dej ligt dejligt.

Vi slendrede hjemad ved 23 tiden og uden overtøj eller noget...det var så dejligt. Vi fik en enkelt drink i baren inden vi smuttede i seng....det var dog svært at sove, der der var fest lige overfor....gang i den til kl 3-4 ....

Endnu en MEGA dejlig dag på Rhodos.......