Rejsedagbog, San Francisco - RejseUniverset

San Francisco

Denne rejsedagbog foregår i Amerika og er en del af rejsen 'West Coast Aloha med Henrik og Malene'.

Visninger 2039 gange
Opdateret 2008-09-28 18:35:06
Tilføj kommentar til rejsen: West Coast Aloha med Henrik og Malene Tilføj kommentar
Næste dagbogsindlæg: 'San Francisco - Yosemite - Fresno' Næste
Forrige dagbogsindlæg: 'Ankomst til San Francisco Forrige
Amerika

Afrejsedato 2008-09-04
Hjemkomstdato 2008-09-20
Profil Icemouse
Læs rejsebeskrivelsen: 'West Coast Aloha med Henrik og Malene' Læs Rejsebeskrivelse

Print Print Rejsedagbogen: San Francisco

Så blev det den 5. september. Vi har fået en god nattesøvn.. hvilket var til trængt.

I dag skal vi mødes med vores guide Tony, som vil give en rundvisning i San Francisco. Uden at overdrive, så var det den bedste guide man overhovedet kunne forstille sig.. Han havde været guide i 15 år og vidste alt..og jeg mener alt om USA..

Tony tog os med rundt i hele byen og fortalte San Francisco's historie. Her så vi blandt andet Golden gate Brigde, den rige del af San Francisco.

Eftermiddagen og aftenen var til fri disposition. Vi valgte at bruge eftermiddagen på Fischermans Whaft. Her er masser af butikker og man kan nyde den smukke udsigt fra havnen. Vi tog sporvognen hjem til området omkring vores hotel, hvor der var et kæmpe indkøbscenter, som vi naturligvis lige skulle ind og snus i..

Om aftenen tog vi med vores guide på tur. Vi kørte med sporvognen rundt i San Francisco, hvor efter vi spise aftensmad i China Town. Da vi sidder allerbedst midt i maden, begyndte det hele pludseligt at ryste voldsomt.. vi sad og kiggede forvirret rundt. Personalet reagerede ikke så vi tænkte ikke mere over det. Men pludselig rystede det lidt igen, dog ikke så voldsomt, men igen var der ingen der reagerede eller sagde noget, så vi spiste blot videre. Vi fik så af vide næste dag at der havde været et jordskæl på 4,3...lidt spooky!!